În cât timp se livrează produsele?

Pentru produsele regăsite în stoc, după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ:

– 1-3 zile pentru comenzile plasate în timpul săptămânii
– 3-5 zile pentru comenzile plasate în weekend
– pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii.
În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.

Livrarea produselor se face prin serviciul de curierat.

Calculul valorii de transport se face direct in cosul de cumparaturi pentru localitatile cuprinse in ZONELE DE LIVRARE 0 si 1 (tabelul de mai jos), localitati pentru care NU se percep km exteriori. Pentru celelalte localitati, calculul costului de transport se va face functie de localitatea de livrare solicitata.

 

Returul produselor comandate

Conform OU 34/2014 produsele comandate online prin intermediul site-ului sau telefonic se pot returna în maxim 14 zile de la primirea acestora printr-un serviciu de curierat. În acest sens vă rugăm sa descărcați din site „Formular retur” sa îl completați cu datele cerute și sa îl trimiteți către Prami Sprint prin e-mail, curierat.Toate datele necesare expediției se găsesc la rubrica „Contact”

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produsele nu sunt conforme cu specificatiile din site. Daca produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta noastra, consumatorul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre vanzator.In cazul produselor de igiena personala, returul se va accepta doar in AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.
  • Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de vanzator. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.
  • Renuntarea la cumparare. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.

Informaţii privind exercitarea dreptului de retragere

Aveţi dreptul de a returna produsele cumparate (exceptie produsele de igiena personala: saltele antiescare, inaltator toaleta, fotolii cu toaleta, etc.) fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data primirii lor prin curier. Pentru a vă exercita dreptul de retur trebuie să ne informaţi in scris in cele 14 zile de la primire, cu privire la decizia dumneavoastră de returnare utilizând formularul de retur de pe site sau pe adresa de email contact@prami.ro.

Coletul trebuie trimis inapoi fie printr-o firma de curierat (cu plata transportului la expeditor) fie trimitand noi curierul dupa produs, urmand ca taxele de transprot sa fie scazute din contravaloarea sumei de returnat.

Suma de returnat se va livra intr-un cont bacar indicat de catre cumparator in termen de 14 zile de la data primirii coletului.

Clientul va putea solicita returnarea sau schimbarea produsului, in termen de 14 zile de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat si cel inlocuit, daca este cazul, sunt suportate de catre consumator. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la anuntarea returului, intr-un cont bancar indicat de cumparator.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intact;
  • In cazul aparatelor de ingrijire personala si / sau a produselor de igiena personala, din motive de sanatate sau de igiena, acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data, Ex: aparate de aerosol, saltele antiescara, scaun tip toal;eta, inaltator wc etc – conform art 16. lit. e / ordonanta 34/2014.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA:In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie, instructiuni etc.).

In cazul in care produsul a fost folosit, valoarea de retur se va diminua, urmand a fi stabilita si cominucata clientului dupa verificarea produsului returnat. Amintim ca produsele de igiena personala nu se pot returna dupa desigilare.

0
    0
    Cos
    Cosul este golSpre Magazin