Acest site este creat exclusiv in scopuri de informare si nu isi propune sa ofere diagnostic, tratament sau profilaxie pentru nici o boala. Site-ul nu este un inlocuitor al serviciilor medicale profesioniste oferite de specialisti.

Daca aveti sau suspectati probleme medicale, va recomandam in primul rand sa consultati un medic. 

Site-ul nu se substituie consultatiei si prescriptiilor medicale.

Toate produsele comercilizate de Prami Sprint ar trebui sa fie ajustate de catre un tehnician ortoped sau personal calificat. În caz contrar, Prami Sprint declina orice responsabilitate.

Pozele produselor din site sunt cu titlu de prezentare. Materialele informative si pozele de prezentare pot fi folosite doar cu acordul scris al SC Prami Sprint SRL

PRECOMANDA
In cazul in care produsul nu este pe stoc, comanda se poate realiza doar cu precomanda. Comanda se lanseaza doar in momentul achitarii facturii produsului, integral in avans.

Neachitarea facturii din precomanda, in termen de trei (3) zile, duce la anularea automata a comenzii.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legislatiei in vigoare in Romania, clientul poate renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, legislatia se aplica doar in cazul persoanelor fizice (OUG 34/2014). Renuntarea la produsele cumparate se face doar in urma unei instiintari prin e-mail sau telefonic.

Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate in totalitate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii produsului de catre client.

NU ACCEPTAM PENTRU RETUR:

– Produsele deteriorate: Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).

– Produsele care prezinta urme de utilizare: Produsele care prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzura, etc.

Produsele care nu au toate documentele insotitoare cu care au fost expediate (factura, garantie).

De asemenea nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorare ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (caracteristici, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.

Pentru orice detalii sau neclaritati va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

În cât timp se livrează produsele?

Pentru produsele regăsite în stoc, după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ:
– 1-3 zile pentru comenzile plasate în timpul săptămânii
– 3-5 zile pentru comenzile plasate în weekend
– pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii.
În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.
Livrarea produselor se face prin serviciul de curierat.
Calculul valorii de transport se face direct in cosul de cumparaturi pentru localitatile cuprinse in ZONELE DE LIVRARE 0 si 1 (tabelul de mai jos), localitati pentru care NU se percep km exteriori. Pentru celelalte localitati, calculul costului de transport se va face functie de localitatea de livrare solicitata.

ACCEPTAREA CONDITIILOR

Serviciile Prami Sprint sunt oferite numai persoanelor care sunt de acord cu termenii si conditiile expuse aici. Folosirea serviciilor presupune acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii. Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre furnizor, fara notificarea prealabila a utilizatorului. Utilizatorul va avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care nu este de acord cu conditiile impuse, trebuie sa inceteze folosirea serviciilor.

OBLIGATIILE UTILIZATORULUI

Utilizatorul are obligatia de a furniza informatii reale si corecte despre persoana sa atunci cand aceste informatii i se cer pentru crearea unui cont. In cazul in care Prami Sprint are motive sa suspecteze ca aceste informatii nu sunt reale, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul utilizatorului respectiv la oricare dintre serviciile pe care le ofera. Restrictionarea accesului poate insemna stergerea contului si a tuturor informatiilor pe care le contine, stergerea optiunilor definite si interzicerea accesului.

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice PRAMI SPRINT SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: vanzarea produselor.

Aceste date sunt necesare la eliberarea facturii pentru persoanele fizice (CNP). Refuzul dvs. determină imposibilitatea eliberarii facturii si totodata imposibilitatea vanzarii produselor conform Cod procedura fiscala, art.82, p.1 lit.d).

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: client.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

0
    0
    Cos
    Cosul este golSpre Magazin